Loast World Of Tambun part 2.

Masuk je ke LWOT tu mula sekali kita naik train untuk mengelilingi LWOT tu , yelah kita tengoklah juga apa yang ada kat dalam tu.
Di sebelah kiri dari pintu masuk tu adanya tempat permainan seperti buaian yang pusing2, kuda mainan kanak dan kapal besar.Bila dah naik train tu benda pertama sekali yang aan dilalui adalah rumah hantu pastu ada roler coster. Jalan depan sikit ada tempat harimau dan bagi sesiapa yang meminati sukan air ada swan yang boleh kayuh2 tu dan beberapa binatang.
Dekat sini kita boleh mengenali habitat binatang itu dengan lebih dekat sebab kat situ ada ranger.Nak bagi makan kat binatang pun boleh, tapi kena ada pengawasan dari rangerlah.
Jalan depan sikit ada pitting zoo, lebih kurang macam mini zoo cuma kat sini ada binatang yang kita boleh pegang, seronok jugalah bukan takat anak je seronok mak2 dengan bapak2 pun seronok.
Keluar dari pitting zoo jalan depan lagi ada kolam , kat sini ada dua kolam, kolam air panas dan kolam biasa.Kalau nak sewa pelampung yang besar pun boleh, satu pelampung RM 15+ 10.Rm 10 tu akan dikembalikan bila kita memulangkan balik pelampung tu kat tempat dia.
Kesimpulannya LWOT ni memang meyeronokkan cuma mahal sikit, makanan dalam tu pun boleh tahan mahal juga.Apa pun harga tiket masuk memang berbaloi dengan apa yang ada kat dalam tu..
Jom layan gambar.

rumah hantu
 

 
  
 
 
sesi mengejar itik angsa
 
ponny
 
landak
 

 
anjing sahara
 
 kawasan burung.
 
mengkarung.
 

 
burung-burung yang jinak.
 
tak ingat apa ntah nama binatang ni.
 
pintu masuk  

O.k jumpa lagi.Sayonara.

Comments

Popular Posts