Kandungan shaklee collegen powder

Kali ni saya nak bercerita mengenai collegen powder shaklee.yelah bulan ni kan promosi collegen powder, mesti ramai tertanya-tanya apa bahan collegen powder ni? Halalke? Kenapa mahal sangat? Dan banyak lagi persoalan.
Ok collegen powder ni dibuat dari tumbuh-tumbuhan dan siaik ikan merah laut dalam (bukan ikan merah bela ya) dan ia menjadi bahan asas kepada collegen powder.
Yang menjadi kelainan pada collegen powder ini ialah ianya hanya ada di pasaran Malaysia sahaja.Sebab hari tu masa master-master pergi ke international confrecc di LA ari tu Master yang di sana cemburu sebab nega diaorang takde collegen, sebab apa collegen takda kat sana? Dari apa yang master cerry mama faiz sembng dengan roger barnett dia kata bahan dari collegen powder ni tidak sesuai untuk cuaca di negara barat sebab tu collegen powder takda sana.
Lagi satu shaklee ni buat produk bukan main hentam je, produk shaklee dihasilkan drnhan kajian yang teliti dan mengambil berat undang- undang yang dikenakan keatas sesuatu produk serta kesuaian penggunaan sesuatu produk negara tersebut.Sebab tu klau kita lihat botol shaklee di Malaysia lebih kecil berbanding yang ada di LA, dan ada sesetengah produk shaklee ada di negara lain tapi tak ada di Malaysia.
Ok jom kita tengik bahan-bahan dalam Shaklee Collegen Powder.....
Ok nanti sambung cerita mengenai collegen powder dalam entry akan datang. 






Ok nanti sambung cerita mengenai collegen powder dalam entry akan datang. 




Comments

Popular Posts