Meal shake dan keistimewaannya

Rasanya ramai yang dah tau bulan ni ada double promosi untuk produk shaklee, collegen dan meal shake.
Meal shake ni amat digemari oleh para ibu dan anak, kenapa ia digemari ramai? sebab di dalamnya terdapat 24 vitamin yang diperlukan oleh badan untuk tumbesaran.Ia juga mudah diambil oleh kanak-kanak kerana baunya yang harum dan rasanya yang sedap.


Siapa yang sesuai mengambil meal shake :
1- Kanak-kanak yang susah untuk makan.
2- Mengalami masalah sembelit ( dewasa dan kanak-kanak)
3- Warga tua.
4- Kanak-kanak 1 tahun keatas
5- Ibu menyusu
6- Sesiap yang susah untuk menelan pil.
7- Ibu hamil yang mengalamai alahan yang teruk.

Anda ada mengalami masalah di atas? apa kata cuba meal shake.Dan satu lagi meal shake juga boleh diambil bagi sesiap yang ingin kurus kerana ia menyebabkan perut terasa kenyang dan kejap.Ia juga boleh diambil sebagai snack diantara waktu makan.
Sebelum itu ingin saya tekankan di sini kanak-kanak tidak perlu mengambil makanan tambahan jika ia lalu makan dan jarang sakit sebab badan manusia ni memang sudah di program untuk mengeluarkan imunisasi atau antibodi dengan sendirinya , tetapi jika anak anda atau anda sendiri lalu makan tetapi makanan yang telah diproses atau mempunyai bahan pengawet ia amat disyorkan untuk mengambil makanan tambahan (vitamin).yelah badan manusia ni pun macam saluran sinki, kalau kita selalu membuang sampah kedalam sinki tanpa membersihkannya lama-lama sinki akan tersumbat dan macam-macam masalah akan terjadi, begitu juga dengan badan kita.
Jom kita tengok kebaikkan meal shake pula


 meal shake untuk satu bekas ni RM 113, kalau nak murah boleh pm saya, kalau nak lagi murah dan berbaloi beli 3 percuma 1,hanya untuk bulan ini sahaja.......

Pembelian dan konsultasi percuma
Pm / whassup 019-5048039 Saadah
SID 1081934

Comments

Popular Posts