VIVIX DAN KEBAIKKANNYA

Assalamualaikum.....
Hari ni dah 2/1/2014, dah masuk tahun baru, azam pun mesti baru. Apa azam baru kita di tahun ini? nak naikkan taraf hidup kita?nak hidup dengan lebih sihat? nak belajar bersungguh-sungguh?.Walau apa pun azam kita tahun ini apa yang paling penting adalah kesihatan, kenapa kesihatan?kerna dengan bila badan kita sihat insya-Allah kita mampu untuk melakukan apa yang kita rancang.
Hari ini kakitangan kerajaan akan menerima bonus, seeloknya bonus tu kita manfaatkan dengan sebaiknya.Janganlah asyik dok sibuk beli baju baru, handphone baru atau pun mencantikkan kereta sahaja.Seeloknya bonus tu kita cuba untuk manfaatkan pada perkara yang berfaedah seperti simpan untuk pergi haji ke, repair rumah mak ayah kita ke, bayar hutang yang tertunggak ataupun beli VIVIX SHAKLEE untuk mak ayah kita yang selalu sakit.

Kenapa saya syorkan vivix,sebab diantara produk shaklee ini vivixlah yang paling mahal tetapi boleh membantu untuk merawat penyakit kronik seperti kanser, kencing manis, darah tinggi, sakit jantung, buah pinggang dan macam-macam lagi.pendek kata walaupun vivix ni mahal tetapi berbaloi.....


Ini adalah bahan yang terdapat di dalam vivix dan memang terbukti keberkesanannya dalam merawat penyakit kronik.

Mesti anda berfikir kenapa mesti ambil vivix yang mahal ni ,baik ambil ubat hospital je.Tak salah nak ambil ubat hospital, tapi ubat hospital bukan merawat seratu peratus, dia cuma mengurangkan kesakitan dan kesan dari penyakit tu sahaja.Dalam masa yang sama pengambilan ubat hospital secara berterusan akan menyebabkan kegagalan fungsi buah pinggang.
Jadi ambillah keputusan yang bijak demi masa depan kesihatan anda.......

# Untuk pembelian dan konsultasi percuma
Hubungi saya:
Nur Saadah Isharudin
Shaklee ID 1081934
call/sms/whassup 019-5048039

Comments

Popular Posts