KENAPA SHAKLEE????

Assalamualaikum......
Wah......mesti seronok kan hari ni hari cuti.....walaupun hari ni hari cuti,tapi bukan cuti segalanya ,cuma cuti dari kerja di luar sahaja...kerja di rumah tetap kena buat...walaupun kita letih kerja di rumah tetap menjadi tanggungjawab kita....
Menyentuh mengenai tanggungjawab ni, ramai yang bertanya kepada saya kenapa saya memilih untuk menjadi ahli Shaklee sekaligus menggunakan produk Shaklee ini?Bagi saya yang sudah mempunyai 4 orang cahaya mata yang sedang membesar bukanlah suatu perkara yang mudah untuk menguruskan rumah tangga dan kerjaya saya, ia memerlukan kekuatan fizikal dan mental, faham-fahamlah kerenah anak-anak yang sedang membesar.Dah bermacam produk saya gunakan sebagai suplamen tambahan untuk terus kekal bertenaga tetapi banyak yang mendatangkan mudarat.....akhirnya setelah puas mencari saya tertarik dengan shaklee walaupun harganya agak mahal....tak caya meh tengok....


mahal tak? mahalkan....huhuhutapi bagi saya berbaloi....kenapa saya kata berbaloi,asalnya saya menggunakan set kurus bajet shaklee punya....alfalfa dan lecethin.....harga lebih kurang100++, tahan utuk 2 bulan, tapi yang menakjubkan ia menyelesaikan banyak maslah penyakit yang ada pada saya, seperti buasir ( yang tidak teruk) sakit pinggang dan kelesuan, dan yang paling seronok saya tak stress sangat bila berhadapan dengan anak.....macam sesetengah produk kalau kita ambil set kurus kita akan kurus tetapi masalah lain tetap ada, ada pula sesetengah produk kena ambil sampai 2,3 benda yang kosnya mencecah beratus ringgit.....
Shaklee juga sesuai untuk seisi keluarga dari mak, ayah, suami, isteri dan anak. Tak perlu beli pelbagai makanan tambahan yang banyak untuk seisi keluarga, hanya beli 2, atau 3 dan boleh kongsi untuk seisi keluarga.....




Ini set untuk kesihatan seisi keluarga, sesiapa pun boleh makan, berbaloikan????

#Untuk harga istimewa blh pm saya.....


Untuk pembelian dan konsultasi percuma
Hubungi saya
Nur Saadah Isharudin
Shaklee ID 1081934
call/sms/whassup 019-5048039

Comments

Popular Posts