SET KESUBURAN SHAKLEE

Settiap pasangan yang berkahwin pasti mengimpikan cahaya mata sebagai penyeri kehidupan mereka, tetapi tidak semua pasangan dikurniakan cahaya mata dengan segera, ada yang terpaksa menungu berbula-bulan dan ada yang bertahun lamaya.
Selalunya masalah tidak hamil ini selalunya berkaitan dengan masalah kesuburan, sama ada bagi perempuan atau lelaki, oleh itu kita sebagai manusia kita hendaklah berusaha bukan bertawakal sahaja.
Bagaimana cara kita berusaha?salah satunya berjumpa doktor pakar, tapi kosnya tinggi.Cara yang kedua mengambil vitamin untuk meningkatkan kualiti sperma dan kesuburan.
Bagi perempuan, waktu kesuburan adalh hari ke-13 hingga 3 hari sebelum kedatangan haid jika kitaran haid ia normal.
Bagi sesetengah pasangan yang mengalami masalah kesuburan, saya mengesyorkan set kesuburan SHAKLEE untuk anda kerana set kesuburan Shaklee adalah vitamin yang berasaskan bahan semulajadi dan boleh dipilih mengikut bajet anda.
Di dalam set kesuburan SHAKLEE juga terdapat Vitamin C (dipercayai dapat meningkatkan kualiti sperma) dan Vitamin E (dapat meningkatkan kesuburan suami dan isteri).Oleh itu bagi pasangan yang ingin hamil atau bercadang untuk hamil bolehlah mencuba set kesuburan ini.Sesungguhnya kita diwajibkan untuk berusaha selagi mana kita mampu kera Allah tidak akan mengubah nasib kita selagi mana kita tidak cuba untuk megubahnya.

untuk pembelian atau konsultasi boleh hubungi saya
Nur Saadah Isharudin
Shaklee ID :1081934
Email : saadah_02@hotmail.com
sms/whassup : 019-5048039

Comments

Popular Posts