SET IBU HAMIL DAN CARA MENGGUNAKANNYA

Assalamualaikum dan selamat pagi.....
Sebelum ni saya ada bercerita mengenai set untuk hamil kan....jadi sekarang ni saya nak bercerita pula mengenai set untuk ibu hamil....ada ke set untuk ibu hamil? Ada set untuk ibu hamil. 
Bagi saya waktu yang paling mencabar bagi seseorang perempuan adalah ketika waktu hamil, kenapa? kerana bila seseorang perempuan itu mengandung akan berlakunya perubahan hormon dalam badan dia, lebih kurang macam orang perempuan periodlah, cuma waktu hamil ni lebih lama. Ada yang 7 bulan, ada yang 8 bulan lebih, ada yang 9 bulan dan ada juga yang 9 bulan 10 hari.....
Biasanya wanita hamil ini akan mengalami alahan kerana badan wanita itu hendak membiasakn untuk menerima benda baru ( janin ) dalam diri dia. Ala..... lebih kurang macam kita nak masuk rumah baru, mesti ada benda yang kurang kan kan kan...jadi vitamin shaklee ni untuk kita mengatasi alahan waktu hamil dan juga untuk kesihatan ibu dan kandungan ketika hamil yang akan saya terangkan di bawah nanti. Apa ubat hospital pun ada untuk atasi masalah ini? betul ubat hospital pun ada cuma ubat hospital dibuat dari bahan kimia manakala shaklee pula dibuat dari bahan semula jadi.....
o.k jom kita tengok dulu set dia.....


ok ini full set untuk ibu hamil. dalam set ini terkandung:

B Complex: Mengandungi 8 jenis vitamin B yang diperlukan tubuh bagi menggantikan nutrisi vitamin B yang hilang dan membantu menguatkan jantung, paru-paru dan organ penting yang lain.Sangat bagus untuk ibu -ibu yang mengalami alahan.
Vitamin c:  Untuk menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi,     gusi, tulang, otot, dan pembuluh darah.
Vita Lea:   Dilengkapi dengan 28 jenis multivitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan kita. Zat besi  penting untuk tumbesaran bayi dan peghasilan homoglobin bagi memastikan paras homoglobin pada paras normal.
Oste Matrix: Sumber kalsium magnesium untuk pertumbuhan tulang bayi, mengurangkan kekejangan serta   sakit pinggang semasa hamil dan membantu pelawasan.Pilihan yang baik untuk ibu yang tidak suka minum susu.
Omega Guard : Ianya minyak ikan yang baik untuk perkembangan otak bayi.
ESP:  Menyediakan tenaga berkekalan utnuk ibu hamil.Ia juga sesuai diambil bagi ibu hamil yang sentiasa merasa lapar.

harga setiap satu:
B Complex : 120 biji RM 53
Vitamin c : 180 biji RM 92
Vita Lea : 120 biji RM 88
Oste Matrix : 120 biji RM 61
Omega Guard : 90 biji RM 136
ESP : 850 gram RM 150

# boleh hubungi saya untuk harga istimewa.

Set ini mahal? taklah mahal mana pun sebab setiap set tahan sehingga 4 bulan, dan jika anda sudah melahirkan anda masih lagi boleh mengambil set ini.....jadi tidak ada istilah membazir atau mahal......

Nanti dulu.....set ini mahal? di sini kami menyediakan set ibu hanil mengikut bajet anda.....




Dah pilih set ibu hamil mengikut bajet anda????o.k sekarang saya nak terangkan cara nak makan set ibu hamil ini pulak. INGAT cara makan yang silap akan membuatkan badan anda tidak boleh menyerap zat dari apa yang anda makan, walaupun anda makan berbotol-botol vitamin....

PAGI
- Mulakan hari anda dengan minum ESP.Caranya bancuh ESP ( mengikut sukatan yang tertera di botol )         dengan air suam/sejuk dan tambahkan dengan perisa oren/milo/ dan lain-lain mengikut citara.
- Kemudian lepas sejam bolehlah makan sebiji B Complex ( klu set tu ada B Complexlah ) kalau badan            terasa lesu sangat baru boleh makan 2 biji.

TENGAHARI
- Selepas makan lunch, mengikut sukatan atas botol.INGAT, MAKAN SELEPAS MAKAN.
- Kemudian baru makan Vita Lea, sebiji je,Perlu diingatkan Vita Lea tidak boleh dimakan dengan produk        tenusu.

MALAM,
- Makan 4 bijii Osto Metrix selepas makan.

-Untuk omega Guard pula boleh makan selepas waktu makan.
-jangan makan vitamin shakle serentak atau dengan kata lain sekali makan.

# nak beli dengan harga murah?boleh hubungi saya.


untuk pembelian dan pertanyaan boleh hubungi saya:
Nur Saadah Isharudin
Shaklee ID 1081934
sms/whassup 019-5048039
e-mail: saadah_02@hotmail.com
fb : nur saadah


Comments

Popular Posts