SET BERSALIN SHAKLEE

Hari ni saya nak bercerita mengenai set bersalin Shaklee.Selepas melalui fasa kehamilan selama 9 bula 10 hari tibalah mas yang dinantikan iaitu fasa kelahiran yang amat mencabar dan memenatkan kerana di waktu kelahiran banyak darah dan tenaga yang keluar, sebab itu apabila seseorang perempuan melalui kelahiran atau keguguran di nasihatkan supaya berpantang dan berehat selama 40 hari bagi wanita yang melahirkan dan 7 hari hingga lebih ( bergantung pada usia kandungan ) bagi wanita keguguran.
Orang tua-tua kita dahulu mengamalkan pemakan akar kayu atau jamu-jamu bagi wanita selepas kelahiran atau dalam pantang, tapi pada zaman sekarang sukar untuk diamalkan pemakan jamu dan akar kayu ini kerana masyarakat zaman sekarang mahukan sesuatu benda yang mudah untuk dimakan.Dari segi lain pulak sesetengah ibu yang menagamalkan pemakan jamu atau akar kayu ini biasanya anak mereka akan megalami demam kunung, bak kata nurse di klinik-klinik, kebiasaan anak-anak kecil yang mengalami demam kuning ini sebab ibu mereka makan jamu dan jamu itu bersifat panas.Jadi takkanlah takde apa-apa makanan kesihatan yang boleh dimakan ketika berpantang??????
Ada....selain akar kayu atau jamu-jamu, ibu-ibu yang berpantang boleh mengambil inisiatif lain ketika berpantang seprti megambil vitamin - vitamin untuk kesihatan, salah satunya set bersalin/berpantang SHAKLEE.
Mari kita tgk set ini....


Set ini mengandungi:
- ESP :membantu pengahasilan susu ibu kerana ia berasaskan sumber protien dan memberikan rasa kenyang yang lama kepada ibu.
- VITA LEA: Mengandungi 12 vitamin dan 7 mineral yang diperlukan oleh badan.Membantu pembentukan sel darah merah dan penambah tenaga segera.
- Vitamin C :Membaiki sistem darah, mencegah selsema, memperbaiki dan mencatikkan kulit.
- B COMPLEX :Meredekan strees ibu dan mencegah anemia.Membantu proses pembinaan sel darah merah dan membantu merawat kulit kepala dan rambut.
- ZINC COMPLEX :Mencepatkan proses penyebuhan luka ( bagi ibu yang bersalin bedah ) dan menggalakkan pertumbuhan rambut, kuku dan kulit yang sihat.
- OSTEMATRIX : Membekalkan sumber kalsium untuk ibu dan anak dan membantu penghasilan susu.Mengurangkan sakit pinggang dan sendi serta mengelakkan masalah sembelit ketika berpantang.

ESP ( 850 gram ) RM 150
Vita Lea 120 biji RM 88
Vitamin C 180 biji RM 92
B Complex 120 biji RM 53
Zinc Complex 120 biji RM 33
Ostematrix 120 biji RM 61
Penghantaran RM 10
Total = RM 487

O.k, di atas adalah khasiat atau manfaat set bersalik shaklee.Set ini mahal ???nanti kami ada set bajet untuk ibu berpantang.....

# UNTUK HARGA ISYIMEWA BOLEH SMS/WHASSUP SAYA.




Vita Lea 120 biji RM 88
Vitamin C 180 biji RM 92
B Complex 120 biji RM 53
Zinc Complex 120 biji RM 33
Penghantaran RM 10
Total = RM 276
O.k, ini adalah set bajet untuk ibu bersalin SHAKLEE.

Ada yang bertanya kenapa perlukan set ini semua, tak cukup ke dengan kaedah tradisional sahaja???.Kaedah tradisional memang sudah terbukti keberkesananya namun gaya hidup sekarang sudah tidak sama dengan zaman dahulu.
Zaman tok nenek kita dulu, bila si isteri dalam pantang si suami bayak membantu kerana kebanyakkan suami zaman dahulu keluar pagi dan tengahari sudah balik kerana bebanan kerja pada zaman dahulu tak seteruk sekarang.Adapun pada zaman sekarang majoriti suami kerja makan gaji dan tidak boleh keluar waktu kerja sewenang-wenangnya.Jadi terpaksalah si ubu yang dalam pantang itu mengurus anak yang baru lahir itu. Kalau anak pertama takpelah, tapi kalau anak kedua, ketiga dan selanjutnya macam mana???tidakkah ia akan menambahkan tekanan kepada si ibu.
Oleh itu saya syorkan kepada ibu-ibu di luar sana untuk mencuba menggunakan Set Bersalin Shaklee ini.Ia nya MUDAH SELAMAT DAN BERKESAN.


Untuk pembelian dan konsultasi percuma hubungi saya:
Nur Saadah Isharudin
call/sms/whassup 0195048039

Comments

Popular Posts