BATUK @ PNEMOCOCOCAL @ BRONCHOHITIS part 2

Cara nak merawat masalah paru2, tak kiralah radang paru2 atau kuman atau masalah kahak. Cara paling murah bagi anak makan minyak habbatus sauda, bagi yg kapsul kalau anak nak makam, klu tak nak makan kenalah campur dalam susu atau paksa dia makan.
Ataupun bagi campuran madu dan limau nipis, cara ni agak leceh bagi orang yg suka berjalan, risiko takut madu dan limau tu rosak.
Ataupun bagi makan omega guard shaklee, yg ni memang elok cuma agak mahal, nak beli murah kena beli waktu promosi.
Ada juga yang kata makan hati unta, yang ni saya tak pernah cuba lagi tapi ramai yang kata berkesan.
Sekarang ni saya bagi anak saya makan qof drop, dalam tu dah dicampur siap2 madu, habbatus sauda dan tyhme. Nak makan pun mudah hanya picitkan ke dalam mulut.
Satu lagi, benda ni kena amalkan tiap2 hari bukan waktu anak dah teruk, tapi klu nak makan waktu sakit pun boleh tapi lambatlah nak baik.
Ok, sekian tips dari saya.
Kalau nak try qof drop boleh contact saya di 013-3637169

Comments

Popular Posts