Lawas membuang ketika dalam pantang.

Kebiasaan bagi ibu2 yang melahirkan untuk membuang air besar adalah mimpi ngeri. Yelah seriau dengan luka jahitan lagi, itu tak termasuk yang silap teran sehingga ada buasir atau memang ada buasir ketika mengandung lagi.
Sebelum ni untuk melawaskan pembuangan saya ambil phytonatal keluaran nona roguy, tapi disebabkan darah saya jenis O positif dan peratus untuk anak kena kuning tinggi jadi tak boleh lah ambil sebarang jamu atau herba selagi anak tak cek kuning. So, kenalah guna alternatif lain.
Sebelum ni saya ada ambil Ostematrix shaklee punya dan ia amat sesuai untuk pelawasan, so lepas bersalin saya teruskan juga dengan pengambilan ostematrix ni.
Apa yang best pasal produk shaklee ni ia boleh diambil
terus selepas bersalin. Dan yang paling best ia tak memberi kesan kepada anak seperti jamu.
So sesiapa yang nak mencuba set bersalin shaklee sangat dialu-alukan sebab sekarang ni ada promosi sehingga oktober, beli set bersalin shaklee ada 5% diskaun + free vitalea + free keahlian + cash bonus dan anda boleh menjana pendapatan dengan produk shaklee.
untuk maklumat lanjut pm saya Nur Saadah Isharudin 019-5048039.
" Dengan Shaklee Anda Pasti Berpuas Hati " 




Comments

Popular Posts