Tingkatkan antibodi badan

Musim cuaca tak menentu ni mesti ramai yang kerap selsema dan batuk, jangan kata orang dewasa kanak2 pun kerap batuk dan selsema.
Bila dah sakit mestilah pi klinik kan, ambil ubat.Ok sebenarnya kekerapan mengambil ubat di klinik ni tak elok, sebab bila kita selalu ambil ubat klinik maka badan kita akan menjadi lambat proses penyembuhannya.Sebab itulah mencegah itu lebih baik dari merawat, cara untuk mencegah datangnya penyakit kepada kita adalah dengan meningkatkan antibodi kita.
Salah satu cara untuk meningkatkan antibodi adalah dengan makan bawang putih, bawang putih ni bersifat merawat dan membuang toksin dalam badan dan makan makanan yang mengandungi vitamin C, antaranya limau, tomato dan lemon.
Kalau rasa macam tak lepas nak telan bawang putih ataupun tak berapa nak suka makan limau dan tomato boleh je ambil vitamin yang mengandungi vitamin C dan bawang putih. Tapi sebelum beli tu pastikan ia mengandungi bahan semulajadi dan bukan bahan kimia sahaja.
Macam saya, saya suka makan produk shaklee sebab utama ia mengandungi bahan semulajadi dan diyakini selamat, dan ia sesuai dengan saya .

Comments

Popular Posts