Set ibu hamil shaklee

Assalamualaikum dan selamat pagi.
Lama dah tak bersiaran kot ni disebabkan alahan yang teruk.Tak taulah mengandung kali ni alah teruk dari biasa.so kat sini saya nak cerita apa yang best mengenai set hamil shaklee ini.
Untuk trimester pertama ini di syorkan bagi ibu hamil untuk mengambil Esp, Bcomplex, Vitamin C, Vitalea dan ostematrix. Kalau dah ambil set ni tak payah dah nak makan vitamin yang klinik bagi .
Esp : Mencantikkan kulit ibu dan anak di dalam kandungan dan mengatasi rasa lapar bagi si ibu ( yang ni kalau rajin rasa lapar).
B complex: Kalau ibu hamil mengalami alahan yang teruk di syorkan amalkan B complex dan vitamin c.Dalam B complex ni ada asid folic so dia membantu pembentukan baby.
Vitamin c: Untuk meningkatkan antibodi ibu.Bila seseorang itu hamil ia akan mengurangkan antibodi dia, dan jika ibu itu selalu sakit ia akan memberi kesan kepada kandungannya.
Vitalea: Membantu si ibu untuk kekal cergas dan segar sepanjang hari.
Ostematrix: Yang ni paling best . Ia membantu pembuangan dan menghilangkan sengal badan dan sakit pinggang.Disamping itu bila kita bangun pagi kita akan rasa lebih segar.
Satu yang saya suka mengenai set ini ia akan mengurangkan rasa alahan dan membuatkan para ibu hamil lebih relaks kerana kurangnya rasa lenguh, lesu dan stress.Tapi apa pun untuk memastikan keberkesanannya ambil dengan cara yang betul .
Berminat boleh pm saya 019-5048039 Nur saadah
SID 1081934.
COD kawasan Baling.

Comments

Popular Posts